I was in Maine skating on a frozen pond!


(I was standing on a pond; 我在結冰的大池塘溜冰!)


That day is one of the most special days in my life. It is my first time to skate on a frozen pond. A frozen pond is so beautiful. As if you can see a different sky through the frozen pond, you see another sky! A frozen pond cannot tell you how beautiful the sky directly. However, if you take a look more carefully, you will find a whole new sky...........

那天,是非常特別的一天,那是我第一次在結冰的池塘上溜冰,結冰的池塘好漂亮。
透過結冰池塘的表面,彷彿可以看到另一個不一樣的天空,結冰後的池塘表面,不能直接反映天空有多麼美,可是再仔細看一下,你可以看到另一個天空,天空以另一種全新的面貌出現在結冰池塘的表面.............


It is so beautiful!
Well....I have no idea what I am saying, either......hahaha.

That day, Molly taught me how to skate. She said I should make the trail I made on the ground longer. Take it easy. Skate slowly......Well, it turned out okay. It did work! Hahaha
那天,Molly教我如何溜冰,他說,讓你在冰上所留下的軌跡長一些,慢慢溜,慢慢來。
結果,我照他說的去做,真的很有用耶,感覺很穩,也比較快了,也比較省力!

(Let's skate up)

Thanks for the Reinholts for giving me a great Maine experience. Thanks, Lizzy.
I love you!
感謝盧怡青一家人給我這樣特別的Maine經驗,謝謝荔枝姐!
我愛你!

Comments

  1. 交女朋友了沒呀!!!
    呵呵 交個外國美女呀...
    最近老想起以前的事情
    不知道是不是年紀大了 哈哈....

    ReplyDelete
  2. 我是去過你所有宿舍的人@@
    對了 我要怎麼打給你呀??
    每次想問你都忘記...

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your mark here......

Popular Posts