I graduated from UWRF!! 從威斯康辛州立大學河瀑(雷河)分校畢業了


Me and Jessica.


Chee and I. Chee is like a sister to me.
I am really happy that I know her in my life.

Linda and me. Linda always smiles to everybody.

Dr. Tabesh and I. Dr. Tabesh is my Statistics professor. He teaches with all his heart! He is one of the best professor ever!


Me and Mizuki. !!

May 12, 2007, I, Sheng-Fu Hsu, graduated from UWRF!
That day was one of the biggest days in my life.

二零零七年五月號,我,徐盛夫,從威斯康辛州立大學河瀑(雷河)分校畢業了!
那一天,是我人生中最重要的一天之一。

After that day, everything will be so different for me!
My adventure in the States is going to an end. I have 86 days left.

那天之後,所有的事情都將改變。
而我在美國的冒險,也將要到一個段落了。我在美國的日子,還有86天。

Right now, I have a feeling which is similar with the feeling I once had before I came to the States. It feels like I am disappearing from this world and going to a different world. In a another word, I feel like I am dying.

現在,我有一種感覺,這個感覺,跟我在離開台灣時的那種感覺很像。
好像,我正在從這個世界消失,並前往另外一個世界裡。
換句話說,好像我要死掉一樣。

The Sheng-Fu, Jeff, is dying. It is kinda sad to think in this way. But I cannot help it.

在美國的徐盛夫,傑夫,正在死去中........這樣子想好像很悲傷,可是我不能停止我的腦袋。

I just started to get to know my new friends better. But now I am leaving.

我才正跟我的新朋友們混熟,更了解他們一些。轉眼,我就要離開了。

86 days, I will seize these days!

86天,我一定要好好把喔!

And I am looking forward to the birth of new Sheng-Fu in Taiwan!!
而且,我很期待將在台灣誕生的,新的我!

Comments

  1. 好帥氣啊!!!
    我超想你的!回台灣要通知啊!
    然後有一個好消息跟壞消息
    壞消息是我出車禍
    好消息是我有男朋友了!
    哈~期待跟你見面啊!

    ReplyDelete
  2. 恭喜畢業呀!!!
    我這學期也快結束...
    一堆朋友也都要畢業了
    不知道以後會怎樣
    把握現在吧!
    學期結束我就要去流浪了....

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave your mark here......

Popular Posts